Baldų gamintojas užtikrina Pirkėjui aukštą baldų kokybę bei garantuoja produktų ilgaamžiškumą tik
tuomet,
kai baldai yra naudojami pagal paskirtį bei laikantis toliau šiame dokumente nurodytų sąlygų.
Bendrosios sąlygos:
Baldams yra suteikiama 12 mėnesių garantija. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo
prekių
perdavimo dienos.
Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ir/arba kokybinius neatitikimus baldų gamintojas
įsipareigoja
ištaisyti/sukomplektuoti ir/arba pakeisti kokybiškais.
Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, ištaisyti. Natūralus
produkto susidėvėjimas ir/arba jo savybių pasikeitimas dėl netinkamos priežiūros nėra laikomas prekių
kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nėra laikomi prekių kokybės
trūkumu.
Baldų garantija suteikiama tik pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą.
Priimant arba savarankiškai atisiimant prekes, Pirkėjas privalo patikrinti jų kokybę pagal 12 punkte
nurodytus žingsnius.
Jei pirkėjas surinkinėja baldus pats, pardavėjas neatsako už baldo ar baldo detalių pažeidimus.
Pardavėjas įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 20-40 darbo dienų nuo pretenzijos
užregistravimo datos. Išskirtiniais atvejais gamintojas pasilieka teisę šį terminą pratęsti.
Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės ir/arba komplektavimo yra
pagrįstos,
Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš gamintojo: 8.1. Per protingą terminą neatlygintinai
pašalinti prekės trūkumus. Defektas gali būti šalinamas vietoje pas pirkėją, išskyrus tuos atvejus, kai
yra
būtinas gamyklinis produkto remontas; 8.2. Per ne ilgesnį kaip 30 darbo dienų laikotarpį pakeisti
netinkamos
kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
Jei defektą yra būtina šalinti gamykloje, Pirkėjas privalo atiduoti baldą (arba jo dalį) pardavėjui arba
jo
atstovui iš kurio įsigijo baldus. Pardavėjas neįsipareigoja suteikti Pirkėjui pakaitinį baldą remonto
laikotarpiu.
Jeigu Pirkėjas neleidžia Gamintojui pašalinti defekto arba atsisako grąžinti baldą (ar jo dalį) remontui
gamykloje, Pirkėjas atsisako teisės į nemokamą garantinį aptarnavimą, numatytą šiose baldų garantijos
sąlygose.
Gamintojas nėra atsakingas už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti pirkimo sutartyje, arba apie kuriuos
Pirkėjas žinojo ir/arba turėjo žinoti įsigyjant baldą (tokiais atvejais, kai baldai yra įsigyjami iš
ekspozicijos, arba su iš anksto žinomais defektais, ir kt.).
Priimant baldus, Pirkėjui yra rekomenduojama: 12.1. Patikrinti baldų komplektaciją: 12.2. Kruopščiai
apžiūrėti baldo išorę (fasadus, dekoratyvios medienos spalvą, paviršius ir kt.) ir įsitikinti, kad nėra
matomų mechaninių baldo pažeidimų ar kitokių trūkumų; 12.3. Išbandyti baldo mechanizmų veikimą; 12.4.
Radus
trukūmų, būtina parodyti juos darbuotojams, nes vėlesnės pretenzijos dėl pristatymo metu nepastebėtų
išorinių baldo pažeidimų nebus priimamos.
Atsiimant prekes iš sandėlio, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę. Pretenzijos dėl
prekių
kokybės (išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai atsiradę
transportuojant/nešant/surenkant dėl Pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) nėra priimamos iš Pirkėjo.
Remiantis Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių (patvirtintos LR Ūkio ministro 2001
–
analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus, kai Pirkėjas yra nepatenkintas nusipirktos
prekės
forma, dydžiu, spalva ar komplektiškumu, nėra tenkinamas įsigyjant baldus (kodas pagal Kombinuotąją
Prekių
Nomenklatūrą – 94.00) dėl šio dokumento 14 punkte nurodytų priežasčių.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą baldų garantinį aptarnavimą šiais atvejais: 15.1. Nepateikia baldo
pirkimo PVM sąskaitos faktūros, kvito ar kitų pirkimą įrodančių dokumentų; 15.2. Pirkėjas nesilaikė
baldų
eksploatacijos ir priežiūros taisyklių, baldai buvo transportuojami, eksplotuojami netinkamai ir/arba
sugadinti dėl Pirkėjo kaltės; 15.3. Baldai nukentėjo dėl ,,Force Majeure”(susidariusių nenugalimos jėgos
aplinkybių); 15.4. Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu; 15.5. Baldai nukentėjo nuo gyvūnų;
15.5.
Baldai buvo remontuojami Pirkėjo arba trečių asmenų; 15.6. Baldinės plokštės/ąžuolo masyvas/beržo
masyvas
nukentėjo nuo netinkamų valymo procedūrų ir/arba netinkamų priemonių naudojimo.
Natūralios savybės nelaikomos baldų kokybės trūkumu: 16.1 baldai pagaminti iš natūralaus ąžuolo, todėl
tokie
požymiai, kaip mažos taškinės šakos, medžio rievės, kiekvienos lentutės spalvos variacijos, medienos
struktūros nevienodumas nėra laikomi defektu; 16.2. Natūralus baldo susidėvėjimas ir/arba išblukimas
nėra
laikomas prekių kokybės trūkumu; 16.3.Baldų apdailos spalvos skirtumai tarp pavyzdžio ir galutinio
produkto
gali minimaliai skirtis: dėl nuolatinio dažymo technologijų tobulinimo negarantuoja, kad pavyzdžio
spalva
visiškai sutaps su galutinio produkto spalva.
Dažytų baldų kvapas gali išlikti iki 2-3 mėnesių. Siekiant sumažinti dažų skleidžiamą kvapą bei išvengti
dažų kvapo persidavimo Jūsų asmeniniams daiktams ir/arba drabužiams, rekomenduojame vadovautis toliau
šiame
punkte nurodytais žingsniais:
18.1. Išpakavus naujus dažytus baldus nerekomenduojame nedelsiant talpinti asmeninius daiktus ir/arba
drabužius į baldų lentynas, ypač stalčius, jei tokių yra; 18.2. Būtina naujus dažytus baldus palikti
vėdinimuisi atidarytomis lentynomis ir/arba stalčiais, gerai vėdinamoje patalpoje (jei yra tokia
galimybė) 8
– 10 val. po baldų išpakavimo ir surinkimo; 18.3. Pirmą baldų naudojimo mėnesį rekomenduojame kuo
dažniau
vėdinti patalpas, kuriose laikomi nauji dažyti baldai; SVARBU: Mažesnio ploto patalpose (iki 15 m )
kvapas
gali išlikti intensyvus iki 6 mėn., patariama sudaryti sąlygas dažnam vėdinimui ypač tokių baldų kaip
spintos, komodos, patalynės dėžės, juos laikyti pilnai ištraukiant stalčius.
Pagrindinis garantas Rivjeros baldų ilgaamžiškumui užtikrinti yra tinkamas baldų naudojimas bei teisinga
baldų priežiūra.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui.